لغو و ویرایش ایمیل‌های اطلاع رسانی

در صورت دریافت ایمیل‌های اطلاع رسانی غیر مرتبط، نیاز است تا اطلاعات مندرج در بخش "ایمیل اطلاع رسانی" را ویرایش نمایید. برای این منظور کافیست پس از ورود به حساب کاربری با کلیک روی نام خود از منوی باز شده، وارد بخش ایمیل‌های اطلاع رسانی من شوید و محتوای ایمیل‌های اطلاع رسانی را ویرایش یا حذف نمایید.

مواردی که در این بخش قابل ویرایش هستند شامل، دسته بندی شغلی، مهارت‌های کلیدی، نوع قرار داد و شهر، ایمیل

و همچنین ویرایش زمان ارسال ایمیل به صورت هفتگی و ماهیانه است.

همچنین جهت جلوگیری از ارسال ایمیل‌های اطلاع رسانی تکراری می‌توانید هنگام ارسال رزومه گزینه "مشاغل مشابه را به من اطلاع بده" را غیرفعال نمایید.

سوال شما پاسخ داده شد؟ از بازخورد شما ممنونیم مشکلی در ثبت بازخورد شما وجود داشت