ثبت‌نام کارفرمایان

ثبت نام کارفرما

برای ایجاد دسترسی کارفرمایی و درج آگهی های استخدام، ابتدا بایستی فرآیند ثبت نام شما در سایت انجام شود. به این منظور پس از ورود به سایت وارد بخش کارفرمایان شوید.

در اولین مرحله ثبت نام، اطلاعاتی نظیر نام‌و‌نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل خود را وارد نمایید. رمز عبور انتخاب شده در این بخش نیز رمزیست که در نهایت با آن وارد پنل کارفرمایی خود خواهید شد.

لازم به ذکر است، آدرس ایمیل و شماره تماس درج شده نباید تکراری باشد، در صورت درج شماره تماس و یا ایمیل تکراری با نمایش پیام " پست الکترونیکی یا شماره موبایل قبلا انتخاب شده است" مواجه خواهید شد.

پیشنهاد میشود قبل از ایجاد آگهی استخدام، بخش قوانین و مقررات کارفرمایان را مطالعه فرمایید.


اطلاعات درخواست شده نظیر، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل که هنگام ایجاد پنل کارفرمایی از شما دریافت میگردد، محرمانه است و در سایت انتشار نخواهد داشت.


لطفا برای ثبت‌نام به موارد زیر توجه کنید:

-به ایمیل درج شده خود دسترسی داشته باشید.

-باتوجه به ارسال کد اعتبار سنجی به شماره تماس درج شده، دسترسی به آن الزامی است.

-هر شماره تماس صرفا یک بار امکان استفاده جهت ایجاد پنل کارفرمایی را دارد.

-رمز عبور تعریف شده باید حداقل دارای 8 کاراکتر باشد و حروف نسبت به بزرگی و کوچکی حساس هستند.



آیا امکان ایجاد حساب کارفرمایی با ایمیل کارجویی وجود دارد؟

چنانچه قبلا با آدرس ایمیل خود اقدام به ثبت‌نام کارجویی نموده اید، برای ایجاد دسترسی کارفرمایی کافیست وارد بخش ورود کارفرما شوید و آدرس ایمیل و رمز عبور کارجویی خود را وارد نمایید. اکنون با همان اطلاعات، دسترسی کارفرمایی شما نیز ساخته میشود و قابل استفاده است.


آیا میتوانیم برای ثبت نام کارفرما از آدرس ایمیل دیگر مجموعه‌ی فعال خود در جابینجا استفاده کنم؟

خیر، ثبت‌نام با ایمیل و شماره تماسی صورت خواهد گرفت که در جابینجا قبلا ثبت نشده باشد.

چنانچه قصد ثبت بیش از یک پروفایل شرکت را جهت انتشار آگهی استخدام برای مجموعه‌های متفاوت خود دارید، جابینجا این امکان را برای شما مهیا کرده است که بتوانید به سهولت با یک ایمیل مشخص، بین شرکت‌های مختلف خود سوییچ کنید. جهت اطلاعات بیشتر لطفا به مقاله‌ی دیگر شرکت های من مراجعه فرمایید یا از طریق تیکت با پشتیبانی جابینجا تماس بگیرید.



در صورت عدم دریافت کد اعتبارسنجی چه اقدامی باید انجام داد؟


یکی از علت های عدم ارسال کد وجود اشتباه در درج اعداد شماره تلفن است. لطفا پیش از هر اقدامی شماره تماس خود را بررسی و مجددا گزینه ثبت را انتخاب نمایید.

پس از بررسی موارد فوق در صورتی که پس از 2 دقیقه کد اعتبار سنجی (OTP) را دریافت نکردید، می توانید با همان شماره ای که درخواست ارسال کد اعتبار سنجی را دارید با شماره پشتیبانی جابینجا تماس برقرار فرمایید تا کد OTP اعلام شود.


آیا امکان تغییر آدرس ایمیل و رمز عبور پس از ثبت نام وجود دارد؟


پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود می توانید از بخش تنظیمات، تنظیمات حساب کاربری گزینه ویرایش اطلاعات و تغییر رمز عبور تغییرات لازم را دخیره نمایید.

ارتباط کارجویان با شما از طریق ارسال روزمه برای فرصت شغلی منتشر شده صورت میگیرد و تمامی اطلاعات ایشان در پنل کارفرمایی شما قابل دسترس است. شماره تماس شما در سایت منتشر نخواهد شد و پشتیبانان جابینجا در صورت نیاز به برقراری تماس تلفنی با شما، از شماره مندرج استفاده خواهند کرد.


پس از ثبت‌نام با پیغام پنل کارفرمایی شما موقتا غیر فعال شده است مواجه شده‌ام، علت چیست؟

اگر در آستانه ساخت پنل با پیام غیر فعال شدن موقت پنل کارفرمایی مواجه شدید، معمولا علت آن درج آدرسی غیر از فرمت استاندارد وبسایت مجموعه، مانند درج ایمیل، لینک صفحه اینستاگرام و یا... شناسایی میشود.

در این شرایط پیشنهاد میشود با پشتیبانان جابینجا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی و یا اصلاحات مورد نیاز در این خصوص انجام شود.

پس از ثبت‌نام اولیه، وارد بخش اطلاعات شرکت خواهید شد که میبا‌یست آن را نیز تکمیل فرمایید. برای جزییات بیشتر میتوانید از مقاله‌ ویرایش اطلاعات شرکت دیدن فرمایید.

سوال شما پاسخ داده شد؟ از بازخورد شما ممنونیم مشکلی در ثبت بازخورد شما وجود داشت