مشاهده آمار آگهی به صورت روزانه



آمار آگهی، اطلاعات جزیی تری را در خصوص انتشار آگهی در اختیار شما قرار خواهد داد. از این بخش میتوانید به صورت روزانه به آمار منتشر شده دسترسی داشته باشید.

دسترسی این بخش با کلیک روی عنوان اگهی و انتخاب سربرگ سوم با نام "آمار" امکان پذیر شده است.


با مراجعه به صفحه‌ی آمار آگهی موارد زیر قابل مشاهده است:


تعداد کل نمایش آگهی در سایت

تعداد مشاهده صفحه آگهی

تعداد اطلاع‌رسانی‌های ارسال‌شده

تعداد متقاضیان

تاریخ آخرین انتشار

تاریخ پایان انتشار

وضعیت متقاضیان

تاریخچه شتابدهی آگهی



تعداد کل نمایش آگهی در سایت با تعداد مشاهده صفحه‌ی آگهی چه تفاوتی دارد؟

تعداد مشاهده صفحه‌ی آگهی به مواردی اشاره دارد که روی عنوان آگهی شما کلیک و شرح‌ شغل آن دیده شده است. در صورتی که نمایش آگهی در سایت به طور کلی میزان نمایش آگهی شما در بخش های مختلف مانند صفحه‌ی نخست، صفحه‌ی جستجو و ... است.


در تاریخچه شتابدهی آگهی زمان دقیقی از فعالسازی(خرید) و اعمال بسته های شتابدهی خریداری شده برای آگهی نمایش داده میشود.

نمایش تاریخچه شتابدهی

وضعیت متقاضیان نیز در نمودار دایره ای به تفکیک متقاضیان بررسی شده، تایید برای مصاحبه، استخدام شده و درخواست‌های در انتظار بررسی یا لغو شده نشان داده می‌شوند.

تعداد اطلاع‌رسانی‌های ارسال‌شده به کارجویان به چه نحوی محاسبه می‌شود؟

با توجه به شرح فرصت شغلی روزانه و هفتگی، برای کارجویان مرتبط ایمیل اطلاع رسانی ارسال خواهد شد که در نتیجه منجر به نمایش و بازدید بیشتری از آگهی میشود. هم چنین تعیین وضعیت رزومه‌های ارسالی از جانب شما از طریق ایمیل به اطلاع کارجویان خواهد رسید. شما میتوانید در این بخش تعداد کلی ایمیل ارسال شده به کارجویان را مشاهده نمایید.


نکاتی برای بهبود بازخورد
برای تشویق بازدیدکنندگان مرتبط به ارسال رزومه سعی کنید شرح شغل خود را بهینه نمایید. شرح شغل مناسب تاثیر زیادی در کیفیت و کمیت رزومه‌های دریافتی دارد.
در صورتی که به نسبت کم رزومه دریافت کرده‌اید سعی کنید فیلتر‌های روی آگهی را بازبینی کنید، برای مثال تعیین سطح ارشدیت در شرح شغل باعث می‌شود ایمیل اطلاع‌رسانی فقط به کارجویانی که در آن سطح ارشدیت وجود دارند ارسال شود، در صورتی که این موارد «باید» نیستند، آن‌ها را حذف کرده و از طریق فیلتر جستجوی متقاضیان اقدام به فیلتر کردن نمایید.
برای جلب نظر بیشتر کارجویان مرتبط، اطلاعات بیشتری از برند شرکت خود در جابینجا ارائه نمایید، جابینجا این امکان را می‌دهد که محیط و فرهنگ سازمانی شرکت خود را تحت قابلیتی به نام Premium Profile به کارجویان معرفی نمایید. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان خود در جابینجا مشورت نمایید.
در آخر برای دریافت رزومه‌های بیشتر و بهتر در مدت زمان کمتر می‌توانید از بسته‌های شتابدهی آگهی استفاده نمایید.
سوال شما پاسخ داده شد؟ از بازخورد شما ممنونیم مشکلی در ثبت بازخورد شما وجود داشت