درخواست صدور فاکتور رسمی



در جهت سهولت دریافت فاکتور رسمی برای شرکت های محترم، امکان درخواست آنلاین جهت صدور فاکتور فروش نیز فراهم شده است. لازم به ذکر است این عملیات به صورت سیستمی حداقل پس از گذشت 20 دقیقه و حداکثر تا 26 روز امکان پذیر است.


مراحل درخواست صدور فاکتور رسمی:

برای ثبت درخواست صدور فاکتور، از پنل کارفرمایی خود وارد منوی تنظیمات شوید و گزینه تاریخچه حساب را انتخاب نمایید.

در این بخش کلیه خرید هایی که از ابتدای ثبت نام در پنل کارفرمایی خود داشتید، قابل مشاهده و امکان ثبت درخواست فاکتور برای تراکنش هایی که در 26 روز گذشته انجام شده است فراهم شده است.

برای این منظور از بخش عملیات که در امتداد هر سفارش در نظر گرفته شده است، گزینه درخواست صدور فاکتور رسمی را انتخاب نمایید.

در حال حاضر نحوه دریافت فاکتور صرفا از طریق "ارسال ایمیلی فاکتور رسمی ممهور(فاکتور دیجیتال)" است.

امکان صدور فاکتور در صورتی که شناسه ملی مجموعه را درج نمایید به صورت حقوقی و یا به صورت حقیقی با درج اطلاعات فردی و کد ملی فراهم شده است.

پس از اتمام مراحل صدور فاکتور درخواست شما به صورت تیکت برای جابینجا ارسال و فاکتور شما پس از صدور در پاسخ همان تیکت ارسال میگردد.


در هنگام ثبت درخواست دقت فرمایید، شناسه ملی اختصاصی مجموعه را به دستی وارد نمایید.

همچنین درخواست صدور فاکتور نیازمند اعتبارسنجی پیامکی است.بنابراین لازم است تا به شماره تماس وارد شده دسترسی داشته باشید.

استعلام شناسه ملی و سایر اطلاعات درج شده در فاکتور از سامانه جامع پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور (https://ilenc.ssaa.ir/) می باشد.


هنگام ثبت درخواست در صورت مواجه با پیام " سفارشی برای صدور فاکتور رسمی وجود ندارد"، چگونه فاکتور خود را دریافت نماییم؟

در صورت مشاهده پیام فوق اطمینان حاصل نمایید:

-حتما 20 دقیقه از پرداخت شما روی سایت گذاشته باشد.

-قبلا برای سفارش مد نظر اقدام به ثبت درخواست فاکتور نکرده اید. برای بررسی این مورد به بخش تیکت های پشتیبانی مراجعه و فاکتور مورد نظر خود را دانلود نمایید.

-لازم به ذکر است، ثبت سفارش فاکتور از این طریق فقط برای سفارش هایی امکان پذیر است که در 26 روز گذشته پرداخت شده باشد. چنانچه طی این زمان نسبت به دریافت فاکتور اقدام نکرده اید، درخواست صدور فاکتور خود را را با ذکر شناسه سفارش از بخش تیکت جدید ارسال نمایید.


اگر هنگام ثبت درخواست با خطای مشکل در جمع آوری اطلاعات مواجه شدید، این مورد مربوط به سامانه جامع پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور است و بایستی درخواست خود را به زمانی دیگر موکول نمایید.

آیا پس از دریافت فاکتور امکان تغییر اطلاعات امکان پذیر است؟

در صورتی که فاکتور مورد نظر را دریافت کرده اید ولی قصد تغییر اطلاعات آن را دارید ابتدا بایستی فاکتور را با امضا و مهر شرکت باطل کنید و تصویر آن را از طریق تیکت پشتیبانی به همراه اطلاعات صحیح ارسال فرمایید.

پس از ثبت ابطالی، فاکتور با اطلاعات صحیح از طریق تیکت ارسال میگردد.


آیا امکان صدور فاکتور به صورت غیر رسمی وجود دارد؟

کلیه فاکتورهای صادره در سایت جابیینجا، با مشخصات کامل خریدار و فروشنده، شرح کالا، مالیات و وعوارض، با مهر و امضای شرکت فناوران سرمایه انسانی جاویدان (جابینجا) به صورت رسمی صادر میگردد.

در صورت عدم تمایل به دریافت فاکتور رسمی میتوانید از بخش عملیات نسبت به مشاهده صورت حساب اقدام نمایید.


امکان دریافت فاکتور رسمی برای کدام یک از بسته‌های جابینحا مقدور است؟

کلیه خدمات در سایت جاب اینجا نظیر بسته‌های استخدامی، شتابدهی‌ها و ررزومه‌های پیشنهادی که شامل هزینه میشوند، امکان صدور فاکتور رسمی را نیز دارند.

کلیه بسته های استخدامی در پنل شما در بخش خرید اشتراک و امور مالی قابل مشاهده و خریداری است.


آیا امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید بسته وجود دارد؟

در صورتی که برای خرید بسته مد نظر تمایل به دریافت پیش فاکتور دارید، درخواست خود را از طریق تیکت پشتیبانی با کارشناسان جابینجا درمیان بگذارید. لازم به توجه است صدور پیش فاکتور نیز نیازمند اطلاعات حقیقی یا حقوقی است. لذا اطلاعات پیش فاکتور بایستی همراه با درخواست صدور پیش فاکتور ارسال گردد.

شرایط صدور پیش فاکتور نیز در مقاله نحوه صدور پیش فاکتور درج گردیده است.


آیا امکان ارسال فیزیکی فاکتور نیز امکان پذیر است؟

فاکتور های ارسالی در بخش پشتیبانی همان فاکتور های اصلی می باشند که پیرو هماهنگی های انجام شده تمام مفاد فاکتورها به تایید اداره مالیات و ارزش افزوده رسیده است . لازم به ذکر است بر طبق اصل ۱۶۹ فرمت خاصی برای فاکتورها در نظر گرفته شده است ، و فاکتورهای جابینجا از تمام جهات با این قانون مطابقت دارد و فرمت و امضا و مهر دیجیتال آن همگی به تایید اداره مالیات رسیده است.


در صورت پرداخت غیر آنلاین آیا تاریخ واریز با تاریخ فاکتور یکسان خواهد بود؟

تاریخ فاکتور صادره به تاریخ ایجاد سفارش شما در پنل کارفرمایی خواهد بود. بنا براین در صورت تمایل به پرداخت غیر آنلاین جهت تطابق تاریخ فاکتور و تاریخ واریز، فیش واریزی خود را در ساعت اداری همان روز از طریق تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.


آیا امکان دریافت فاکتور ها به صورت یکجا در پنل وجود دارد؟

در شرایطی که طی 26 روز گذشته نسبت به صدور فاکتور های خود اقدام نکرده باشید، هنگام ثبت درخواست فاکتور برای یکی از سفارش ها کلیه فاکتور ها در 26 روز گذشته صادر و ارسال خواهد شد.


در صورتی که از زمان خرید اعتبار بیش از 26 روز گذشته باشد، امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد؟

زمان تعریف شده سیستمی برای دریافت فاکتور رسمی 26 روز در نظر گرفته شده است. چنانچه در زمان مقرر اقدام به دریافت فاکتور نکنید، دیگر امکان درخواست سیستمی آن وجود ندارد. لذا در این صورت بایستی درخواست خود را مبنی بر دریافت فاکتور رسمی با ذکر شماره سفارش از طریق تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید تا فاکتور مورد نظر پس از صدور در ضمیمه تیکت ارسال گردد.

سوال شما پاسخ داده شد؟ از بازخورد شما ممنونیم مشکلی در ثبت بازخورد شما وجود داشت