نحوه‌ی صدور پیش‌فاکتور


چنانچه برای خرید بسته های موجود در سایت و پرداخت آن به صورت آنلاین و سیستمی یا آفلاین و بانکی نیاز به دریافت پیش فاکتور داشته باشید، امکان آن نیز فراهم شده است.

جهت دریافت پیش فاکتور کافیست نام بسته مورد نظر را از بخش تیکت های پشتیبانی ارسال فرمایید. صدور پیش فاکتور نیز مانند فاکتور برای کلیه خدمات سایت اعم از بسته های درج آگهی، شتابدهی و یا رزومه های پیشنهادی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است در صورتی که قبلا اطلاعات حقیقی یا حقوقی خود را در تیکت پشتیبانی یا جهت دریافت فاکتور رسمی ارسال نکرده اید، درخواست خود را همراه با اطلاعات مجموعه ارسال فرمایید.

در صورت تمایل به صدور پیش فاکتور به صورت حقوقی اطلاعاتی نظیر شناسه ملی، کد اقتصادی، نام ثبتی مجموعه را ارسال نمایید.در غیر این صورت و تمایل به صدور پیش فاکتور با اطلاعات حقیقی کد ملی، نام و نام خانوادگی، آدرس پستی را به همراه کد پستی ارسال نمایید.

درخواست شما پس از استعلام از سامانه جامع پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور در قالب پیش فاکتور صادر و در پیوست تیکت ثبت شده ارسال میگردد.


اطلاعات حقیقی اطلاعات حقوقی
نام و نام خانوادگی شناسه ملی
کد ملی کد اقتصادی
آدرس کامل نام ثبتی
کد پستی
شماره تماس


لازم است پس از واریز وجه به صورت غیرآنلاین تصویر رسید واریزی آن را ارسال نمایید و در صورت تمایل برای یکسان بودن تاریخ پرداخت و تاریخ فاکتور، وجه را در ساعت کاری(۹ الی ۵.۳۰) واریز و تصویر آن را ضمیمه تیکت نمایید.

آیا امکان ثبت درخواست صدور پیش فاکتور به صورت سیستمی وجود دارد؟

خیر، در صورت تمایل به دریافت پیش فاکتور، نام بسته انتخابی را به همراه اطلاعات حقیقی یا حقوقی مد نظر از طریق تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید.پیش فاکتور پس از صدور در ضمیمه پاسخ تیکت ارسال خواهد شد.


آیا امکان ارسال پیش‌فاکتور مهمور با مهر رسمی و امضای شرکت جابینجا وجود دارد؟

خیر، شما میتوانید پس از پرداخت وجه برای دریافت فاکتور رسمی با مهر و امضای شرکت جابینجا اقدام فرمایید. برای مشاهده‌ی بیشتر جزییات دریافت فاکتور لطفا مقاله درخواست صدور فاکتور رسمی را مطالعه فرمایید.


پس از ارسال تصویر رسید پرداخت شده بر طبق پیش‌فاکتور در تیکت پشتیبانی، چه مدت زمان طول خواهد کشید تا دسترسی به خدمات محصول خریداری شده در پنل ایجاد شود؟

در صورتی که رسید واریزی را در ساعات اداری 9 الی 17:30 از طریق تیکت پشتیبانی پنل ارسال فرمایید، با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز تیم مالی جهت تایید واریزی، معمولا در همان روز اعتبار یا بسته خریداری شده شما در پنل ایجاد خواهد شد. چنانچه به هر دلیلی بسته شما منجر به فعالسازی نشود، توسط همکاران اطلاع رسانی خواهد شد.

سوال شما پاسخ داده شد؟ از بازخورد شما ممنونیم مشکلی در ثبت بازخورد شما وجود داشت